Nog 12 dagen! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Loes Grim - WaarBenJij.nu Nog 12 dagen! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Loes Grim - WaarBenJij.nu

Nog 12 dagen!

Door: loesinzambia

Blijf op de hoogte en volg Loes

23 November 2010 | Nederland, Heerlen

Over 12 dagen is het zo ver, dan vertrek ik samen met Laura naar Zambia! We zullen onze fysiotherapie stage gaan lopen in een Community Rehabilitation Center (Revalidatiecentrum) in Ndola.
Het zal een onvergelijke reis worden en we zullen ervaringen opdoen die we nooit meer zullen vergeten.
Ik zal proberen om zoveel mogelijk verhalen en foto´s te plaatsen, indien de internetverbinding dit toelaat.


Veel liefs,
Loes

  • 24 November 2010 - 16:26

    Karin :

    Heee Loes,

    Heel veel succes en plezier!!!!
    Geniet maar veel, van dit nieuwe mooie Afrika avontuur!!!

    Ik ga je volgen ;)!

    Groetjes Karin

  • 24 November 2010 - 19:12

    Aniek:

    Haaay Loes,

    Oeeeeh spannend, voor jou begint het avontuur nu al! Ik kijk uit naar je verhalen en hoop ik me op die manier al een beetje te kunnen voorbreieden op het moois daar. Enjoy

    Liefs xx

  • 24 November 2010 - 19:12

    Daniëlle:

    Hoi Loes,
    dat gaat echt snel, nog maar 11 dagen! Ik ga je zeker volgen via deze site! Alvast een hele goede reis en geniet van alle ervaringen!! Maar we zullen ons van te voren denk ik nog wel zien,
    xxx Daniëlle

  • 06 December 2010 - 15:43

    José:

    Hallo Loes,
    Ik ben zo benieuwd of jullie goed geland zijn daar, dat ik alvast maar een kijkje hier heb genomen.
    Heel veel plezier gewenst en wanneer kunnen we nu het eerste verslagje verwachten?
    Geniet niet met mate!
    Groetjes,
    José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 23 Nov. 2010
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 19965

Voorgaande reizen:

05 December 2010 - 14 Maart 2011

Fysiotherapie Stage

Landen bezocht: